Bu blog en iyi Internet Explorer'da 1024 * 768 çözünürlükte görünür...

Bir ADSL'e iki fatura devri sona erdi

Gönderen Onur Süvarioğulları on 5/23/2009 04:34:00 ÖÖ

Uzun süredir internet pazarında beklenen Yalın ADSL uygulaması için Rekabet Kurulu kararını verdi. Şimdi top, üç aylık sürede uygulamayı başlatması için süre verilen Türk Telekom'da. Yaz aylarında uygulanmaya başlanması beklenen Yalın ADSL ile artık internet hizmeti almak için sabit hat abonesi olmak ve çifte fatura ödemek gerekmeyecek. Sabit hat ücretinin kalkmasıyla da hizmet almanın maliyeti düşecek.

Geçenlerdede aşağımızda oturan 9eylül üniversitesinde okuyan gençler geldi kapımızı çaldı.Kapıyıda ben açtım.Merhaba dedi onur sizmisiniz acaba dedi.Evet benim dedim bende nerden biliyon benim ismimi dedim.Ya dedi kablosuz ağ bağlantısı taraması yapıyoz en yüksek onur isimli bağlantı çıkıyor dedi heralde sizin bağlantınız dedi.evet benimki dedim bende.Acaba sizin bağlantınıza ortak olup interneti sınırsız yapıp ücreti paylaşssak olur mu dedi.İlk başta kulağıma hoş geldi ama şimdi başıma dert almayım diye yok dedim ben öyle şeyleri sevmem dedim :) bak sokağın sonunda türk telekom şubesi var dedim ordan başvurunu yap dedim eski dönemlerdeki gibi 3-5 ay beklemessin 1 günde bağlantını açarlar dedim oda adsl yi bağlatmak için telefon hattı olması lazım dedi onuda bağlatmak istemiyoruz dedi.hmm onu bilemem bende dedim gitti sonra.Yani sonuç olarak telekom bir müşterisini kaybetti aslında.Yada ne bileyim yazlıkçıları düşünürsek.Kendimden yola çıkarsam gene.Yazımın 2 ayını yazlıkta geçirmeyi düşünüyorum bu süre zarfında adsl bağlatmak istiyorum fakat geçen sene adsl bağlatmak için sabit hat olması gerekmekteydi o yüzden pahalıya geliyo diye 2 ay internete girmeyivereyim bende dedim :) Ama eğer şimdi böyle bir uygulama bu yaz başlarsa eğer 2aylık için yazlığada bağlatmayı düşünürüm yani.
Sonuç olarak böyle bir uygulamayla pazar ciddi bir şekilde artacaktır bence.Hem bu şekildede dilerim internet ücretleri biraz düşer.Çünkü koyuyor adama dünyanın en pahalı interneti kullanmak.

0 yorum:

Yorum Gönder

Bu blog en iyi Internet Explorer'da 1024 * 768 çözünürlükte görünür...