Bu blog en iyi Internet Explorer'da 1024 * 768 çözünürlükte görünür...

"BENİM İÇİN EFES..." DİYENLER KAZANIYOR!

Gönderen Deniz Özden on 5/16/2009 08:36:00 ÖS

Efes pilsen 40.yılını süper organizasyonlar ile kutluyor, üstelik bir de bol ödüllü kampanyası var...

Efes Pilsen bu 40 yıl içinde 6 kez logo değiştirdi, ve en son anahtar bir cümle ile 40. yılını süsledi, "40 yıldır Bira bu kapağın altında".

Gelelim Efes Pilsen'in 40. yıl kampanyasına. "Benim için Efes..." kampanyasını TV, gazete, sinema ve internet gibi alanlarda yayınlanan reklamlarda görebilirsiniz.

Kampanyaya katılmak ise çok basit, www.BenimicinEfes.com'a girip, isterseniz yazı ekleyerek, isterseniz resim ekleyerek, isterseniz de video ekleyerek Efes Pilsen'in sizin için ne anlama geldiğini paylaşıyorsunuz, isterseniz de Efes ile 40 Yıl'a yorum ekleyerek kendi görüşlerinizle ve düşüncelerinizle Efes Pilsen'in 40 yılını anlatıyorsunuz.

Bu katılımlar ile birbirinden güzel hediyeler kazanma şansı yakalıyorsunuz.

"Benim için Efes..." diyerek yazı,resim veya video ekleyip en fazla beğenilen katılımcıya Efes Pilsen'in Moskova fabrikasına gezi ve Moskova'da 3 gün konaklama! "Benim için Efes..." diyerek yazı,resim veya video ekleyip en fazla beğenilen 2., 3., 4., 5. ve 6. katılımcılara Efes Pilsen'in İstanbul fabrikasına gezi, bira eğitimi ve pastorize olmamış taze bira içme şansı! Efes ile 40 Yıl'a yorum ekleyen her 20. kişiye Efes Pilsen özel kapak açacağı! Her Pazartesi "Benim için Efes..." diyerek yazı, resim veya video ekleyen ilk 5 kişi Etkinlikler'de yer alan Organizasyonlardan birine davetiye!

Efes Pilsen birçok ürünü ve kampanyası ile şu zamana kadar ilgi çekmeyi başardı. Efes Pilsen'in 40. yılına özel olan "Benim için Efes..." kampanyasının ne kadar ilgi çekeceğini ise ilerleyen günlerde göreceğiz...

0 yorum:

Yorum Gönder

Bu blog en iyi Internet Explorer'da 1024 * 768 çözünürlükte görünür...