Bu blog en iyi Internet Explorer'da 1024 * 768 çözünürlükte görünür...

İNDİRİM İSTEYEN TURKCELL'LİLER PARMAK KALDIRSIN!!!

Gönderen Deniz Özden on 3/22/2009 02:09:00 ÖÖ

Hepimizin bildiği gibi Avea, Turkcell ve Vodafone arasında çok büyük bir rekabet yarışı var. Son 4.5 aydır bu rekabet yarışına kampanyalar damgasını vurdu. Bu firmalar numara değiştirmeden hat değiştirme fırsatından sonra çok büyük kampanyalara imza attılar. Ama Turkcell her zaman bir adım önde oldu. Bunun nedeni de sadece hatlar üzerinden yaptığı kampanyalar değil aynı zamanda müşterilerine her alanda avantaj sağlamasıdır. Turkcell'in 1.5 ay boyunca sürecek olan yeni kampanyasının adı "indirim isteyen Turkcell'liler parmak kaldırsın".

Turkcell 2008 yılında marka işbirlikleriyle yaptığı kampanyalarla müşterilerine 120 Milyon TL kazanç sağladı. Bu kampanyanın 2009 versiyonu ile karşımızda olan Turkcell anlaşma sağladıkları 20 marka ile müşterilerine 1.5 ay içinde 25 Milyon TL kazanç sağlamayı hedefliyor. 15 Mart 2009 tarihinde kampanyanın başlaması ile Turkcell, müşterilerine alışverişlerinde yüzde 15 ile yüzde 50 arasında indirim ve ayrıca bazı alışverişlerinde ise kontör veya dakika kazandıracak.

Kampanyadan yararlanmak ise çok basit. Kampanyadan yararlanmak isteyen Turkcell'liler, kampanya kapsamındaki mağazalardan alışveriş yaptıkları sırada, markanın ismini 8815'e kısa mesaj olarak atacaklar ve gelen şifre ile o şifreyi almak için kullandıkarı Turkcell telefon numarasını kasa görevlisine vererek kampanyadan hemen faydalanabilecekler. Ücretlendirme olarak kampanya şifresinin gönderildiği mesaj, normal SMS olacak, yani 1 SMS yada 2 kontör olacaktır.

15 Mart ile 6 Mayıs 2009 tarihleri arasında geçerli olacak kampanyadan faturalı ve hazır kartlı, bireysel ya da kurumsal tüm Turkcell müşterileri yararlanabiliyor. Kampanyada; Accessorize, Bimeks, Boyner, Burger King, Chakra, Colin's, D'S, Damat&Tween, Fabrika, Hotiç, İpekyol, Joker, Koton, Mudo, Mudo Consept, Polo Garage, Pop Eyes, Sbarro, Shell ve Twist markaları yer alıyor. Müşteriler istedikleri markalardan alışverişlerinde anında yararlanabilecekler ancak bazı kısıtlamalar da var, Turkcell'lilerin bu kampanyadaki kısıtlamaları ise Burger King, Sbarro ve Pop Eyes mağazalarının avantajlarından 10 kez, Shell kampanyasından 1 kez, diğer markaların avantajlarından ise herbiri için 3 kez yararlanma hakkına sahip olmaları. Ayrıca Turkcell'lilerin eğer bir Shell Clup Smart Card sahipliği de varsa Shell'den yapacakları toplamda 300 TL'lik alışverişlerinde 100 kontör veya 25 dakika kazanacaklar.

Eminim ki bu kampanya benim gibi alışveriş çılgını bütün Turkcell'lileri çok sevindirdi. Ayrıca böyle indirimler sağlayarak bu kriz döneminde mağazalara müşteri çekecekleri de kesin. Çünkü, Turkcell'in Boyner ile yaptığı yılbaşı için ek yüzde 15 indirim kampanyası, Boyner'e yarım milyondan fazla müşteri çekmişti.

1 yorum:

Comment by Melike Demirbağ Kaplan on 7 Nisan 2009 15:08

Ben bu kampanyanın reklamına gıcık oluyorum, çünkü o teyze bir gün içerisinde ıvır zıvır şeylere 1000 lira para harcıyor. Aç olan var, açıkta olan var, tipik plaza reklamcısı hatası.

 

Yorum Gönder

Bu blog en iyi Internet Explorer'da 1024 * 768 çözünürlükte görünür...