Bu blog en iyi Internet Explorer'da 1024 * 768 çözünürlükte görünür...

FENERBAHÇE COŞTURUR FENERCELL KONUŞTURUR!!!

Gönderen İlayda Güngör on 3/14/2009 02:12:00 ÖS





Hepimizin bildiği gibi Türkiye' de futbol denilince akan sular durur. Takımlara destek vermek için her şeyi yaparız... Spor kulüpleri de taraftarların bu desteğini ticarete dökmek, takımlara destek başlığı altında gelir elde etmek için çeşitli projeler üretirler. Bu projelerin en yenisi Fenercell; Avea ve Fenerbahçe Spor Kulübü' nün ortak projesi olan bu ürün Türkiye' de bir ilk!...
Galatasaray,Fenerbahçe ve Beşiktaş gerek sahada olsun gerekse ticari anlamda olsun birbirilerinin en büyük rakipleridir. Kulüplere bağlı şirketler farklı bir çok sektörde hizmet vermekle birlikte, bunlardan en çok göz önüne çıkan kuşkusuz takımların aksesuarlarını, tekstil ürünlerini piyasaya sunan zincir mağazalrdır. 2000 yılında Fenerium, 2001 yılında Bjk Store, 2002 yılında Gs Store hizmete girmiştir. Art arda hizmete giren ve spor kulüplerine mali kaynak sağlamak amacıyla oluşturulan bu markalardan Bjk Store yabancı olan adını değiştirip, Kartal Yuvası yapmıştır ve bu değişilik sayesinde Türk Dil Kurumu' ndan 2007 yılında ödül almıştır. Online satış imkanı sağlayan bu markalardan Bjk Store yeni adıyla Kartal Yuvası Türkiye' de ilk kurulan ve hala hizmet veren alışveriş siteleri arasında yer almaktadır.
59 mağazasıyla adından söz ettiren perakendecilik sektöründe oldukça iyi bir başarı yakalayan Fenerium rakiplerinden farklı tasarımları ve ürün çeşitliliğiyle ayrılmaktadır. Özellikle Galatasaray taraftarlarının şikayetçi olduğu ve belki de tekstil sektörü için en önemli kriterlerden biri olan tasarım Fenerbahçe' nin iyi bir avantaj elde etmesine neden olmuştur. İşte bu gözüken başarı Fenerbahçe' nin farklı projelere imza atarak farklı sektörlerde de adından söz ettirmek istemesine neden olmuştur...
Mobil telekomünikasyon şirketlerinden Avea geçtiğimiz senelerde de taraftarların spor kulüplerine olan bağlılığından faydalanarak farklı bir hizmet sunmuştur. Spor kulüplerinin kuruluş yıllarının telefon numarasının son 4 rakamı oluşturduğu bu yeniliğin çok fazla ilgi görmediğini sölemek yanlış olmaz sanırım. Avea' nın umduğunu bulamadığı bu inovasyon seneler sonra daha farklı daha etkili bir yolla karşımıza çıkmıştır. İşte Fenercell...
23 Şubat 2009 tarihinde hizmete başlayan Fenercell ' in amacı taraftarlarla olan bağlarını iletişim servisleriyle de arttırmaktır. Takımına destek olmak, taraftarların Fenerbahçe sevgisini Fenercell ile göstermesini isteyen Fenerbahçe Spor Kulübü, Fenerbahçe' li olmanın ayrıcalığını yaşatan cazip tarifeler sunmaktadır.
Promosyon dönemi ürünün yeniliğiyle beraber yoğun olan Fenercell' in futbolcularının yer aldığı reklamları, çoğu otobüs duraklarında yer alan afişleriyle takip etmek mümkün. Fenercell' li olan ilk 1907 kişiye de maç forması hediye ve daha bir çok cazip fırsat var. Türk Telekom ve Avea Bayileri' ne yapılabilen başvurular Fenercell' e ne kadar kolay ulaşılabileceğinin de bi göstergesi bence.
Taraftarlar Fenercell' li olmak uğruna gidip operatörlerini değiştirirler mi, var olan alışkanlıklarını değiştirirler mi bilmiyorum; ama ekranda Fenercell yazısını görmek bile bir çok fanatik Fenerbahçeliyi harekete geçirecek gibi gözüküyor.
Türkiye 'de önemli bir inovasyon örneği olan Fenercell' in ne kadar başarılı olabileceğini merakla bekleyeceğim...


0 yorum:

Yorum Gönder

Bu blog en iyi Internet Explorer'da 1024 * 768 çözünürlükte görünür...